Рекламні кампанії
Більшість Інтернет проектів після закінчення певного часу вимагають залучення додаткових відвідувачів. Для цього є кілька шляхів, кожний з яких має свої переваги і недоліки. В Інтернеті є такі основні можливості для проведення рекламних акцій:
- Банерні види реклами:
- участь у безкоштовних банерообмінних мережах; - покупка банерних показів у БС; - розміщення банерів на статичних місцях відвідуваних сайтів;
- Залучення відвідувачів з пошукових машин:
- реєстрація у великих пошукових машинах; - оптимізація контента сайта і коду для підвищення позиції в результатах пошуку; - покупка рекламних місць на пошукових серверах;
- Залучення відвідувачів з інших сайтів:
- обмін посиланнями з іншими ресурсами; - реєстрація в різних тематичних і глобальних каталогах; - розміщення інформації на дошках оголошень і news серверах; - розміщення інформації в різних форумах;
- Інші види залучення відвідувачів:
- підписка на розсилання на сайті; - реалізація модуля "відправити посилання другові"; - розміщення інформації про сайт в профайлах листів співробітників компанії - спам у явному або неявному виді. ё використовується кілька методів з цього списку (наприклад, модулі підписки, зміна профайлів листів, реєстрація в пошукових машинах і каталогах і т.д.).
Для пошуку оптимального шляху рекламування проекту в Інтернеті необхідно визначити наступне:
- наскільки широкій аудиторії цікавий даний ресурс;
- які є методи для реклами даного ресурсу;
- які методи застосовуються схожими по тематиці сайтами;
- які є рекламні площадки для рекламування ресурсу;
- які методи обліку ефективності кампанії існують;
- які методи дадуть найбільш оптимальний ефект.
Після застосування тих або інших методів залучення відвідувачів важливо оцінити ефективність. Визначення ефективності є також однією з задач Інтернет консалтинга. Важливо розуміти, що кінцевою метою рекламних кампаній завжди є досягнення ефективності роботи ресурсу (залучення реальних покупців, пошук партнерів, інформування клієнтів і т.д.).
|