Іміджевий сайт
Іміджевий (який часто називають Промо) сайт призначений для ознайомлення відвідувачів з основними напрямками діяльності організації, продукцією і технологіями. Відмінною рисою іміджевого сайта є строго витриманий стиль дизайну відповідно до колірної гами логотипа та інших атрибутів фірми. Однак це не означає застосування типових рішень в області дизайну. Дуже часто нові концептуальні ідеї дизайнерів реалізуються саме на Промо та іміджевих сайтах.
Нерідко імеджеві сайти реалізують із застосуванням flash технології.
На такому сайті нерідко організують різні конкурси, вікторини з метою залучення уваги до товарів або послуг. Також часто сайт містить розділи заставок і шпалери для того, щоб користувачі неформально рекламували сайт.
Часто елементом таких сайтів також є різні ігри, участь у яких дає визначені бонуси або знижки на покупку рекламованого товару або послуги. У такому випадку вводиться таблиця рекордів, що відображає лідерів. Ігри можуть бути інтерактивними, із проведенням гри з декількома учасниками одночасно.
Вікторини застосовуються для залучення уваги до історії продукту або послуги, ознайомленні з авторами і т.д. Вікторини можуть бути як одного рівня, так і мати складну структуру проведення з організацією кубкової системи
Одним із засобів залучення користувачів є чат, що дозволяє обмінюватися повідомленнями в реальному режимі часу.
Час реалізації такого проекту може варіюватися від декількох днів для простих сайтів, до декількох місяців, з постійною зміною в наступному.
Базовий варіант карти ресурсу |
|
Модулі CMS |
|