|
Розробка ефективних систем Інтернет комерції.
Якщо замовник зупиняється на даному рішенні, то швидше за усе він уже має досить повне представлення про цілі та задачі таких систем. Консалтинг у даному випадку застосовується для:
- визначення цільової аудиторії проекту:
- перегляд популярності схожих товарів у різних пошукових машинах, що існують магазинах, глобальних каталогах; - аналіз цінового діапазону пропонованих товарів;
- визначення поводження обраної цільової аудиторії:
- час проведення в Інтернет; - частота відвідування тих або інших сайтів схожої тематики; - переваги (наприклад, на підставі форумів, дошок оголошень і т.д.);
- визначення основних переваг магазина перед існуючими;
- визначення оптимальної структури ресурсу, відображення додаткових інформаційних блоків:
- визначення основних розділів - розміщення блоків товарів, що рекомендуються, топ що купуються і новинок; - визначення необхідності в інтерактивних сервісах - форум, on-line допомога і т.д.; - розробка ТЗ; - визначення оптимального бюджету і термінів реалізації.
Методи рішення: інтернет магазини, пошукові сервери, лічильники
|
|
|
Інтернет консалтинг
|
|
Проведення Інтернет консалтинга допомагає нам виконувати роботи на найвищому рівні, а замовникам розуміти і контролювати ці процеси.
призначений для пошуку оптимальних рішень перед процесом реалізації будь-яких проектів (створення сайту, рекламної кампанії і т.д.). |
|
|
|
|